⇛   În blogul de astăzi , voi continua să notez observațile mele cu privire la cartea pe care o citesc la momentul actual, “Al Treilea Val” de Alvin Toffler . Am continuat lectura și pe parcursul acesteia, rândurile citite mi-au creat in gând o întrebare: venirea celui de-al “doilea val”, cel industrial , si apoi venirea celui de-al “treilea”, cel al informației, au reprezentat un beneficiu pentru populație și societate in adevaratul sens al cuvântului? Sau aceste schimbări au fost realizate necorespunzător și la momentul nepotrivit? Cred că această carte va oferi un răspuns la aceste întrebări . În primul rând,toate aceste schimbări au generat o serie de conflicte economice, politice și nu numai.  
         ⇛ Așadar , din punctul meu de vedere, schimbarea s-a produs mult prea rapid, ca un șoc, am putea spune, pentru populație și pentru societate. Dacă schimbarea s-ar fi realizat cu o mai mică intensitate si pe o durata mai lungă de timp, atunci probabil că aceste conflicte economice, politice, sociale s-ar fi diminuat semnificativ . Astfel, aceasta ar trebui să constituie o “lecție” cu privire la venirea celui de-al “treilea val”, oamenii ar trebui sa il perceapă ca pe o schimbare în bine, ca pe o evoluție și să caute pe cât mai mult posibil diminuarea oricăror eventuale conflicte ce ar putea degenera . În felul acesta, cel de-al “treilea val” va avea un impact pozitiv asupra lumii si va fi perceput ca o evolutie, oamenii intelegand ca pentru aceasta este necesara o permanenta schimbare.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cel De-al Doilea Val - apariția populației industriale